Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.03.2016. 15:27
Nabavka usluga dopremanja vode za piće u sušnom periodu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
320-1-2-75-3-60/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Nikolina Klikić
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Dopremanje vode za piće u sušnom periodu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Dopremanje vode za piće u sušnom periodu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 41000000-9 | Prikupljena i prečišćena voda |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
80000,00
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
80000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Banja Luka
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Regulisano nacrtom ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ovjerena fotokopija (aktuelnog) izvoda iz sudskog registra, koji nije stariji od 6 mjeseci od isteka roka za
podnošenje ponuda
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Fotokopija bilansa uspjeha za 2015. godinu
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
15.4.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
15,00 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.4.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 15.4.2016. 12:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara broj 1, kancelarija 119
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Uplata za tendersku dokumentaciju iznosi 15,00 KM na račun javnih prihoda Grada Banjaluka 555-007-12034888-60,
vrsta prihoda 729-124, opština 002, budžetska organizacija 9999999, poziv na broj 2002125 sa naznakom „Za nabavku
broj 20-404-98/16“.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
A.D. KOMPRED Ugljevik - Vojvode Kerovića br. 27 76330 Ugljevik
-
Vodovod a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 4 78000 Banja Luka
-
EKO-EURO TIM d.o.o. Banja Luka - Krupa na Vrbasu bb 78101 Banja Luka
-
Dobrovoljno vatrogasno društvo Vratnik Sarajevo - Vratnik Mejdan 58 71000 Sarajevo
-
D.o.o. MEDALJON-PROMET Bijeljina - Stefana Dečanskog br.165 b 76300 Bijeljina
-
VmS group d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića 17 71320 Vogošća
-
VODOSKOK d.o.o. TOMISLAVGRAD - Novi Kolodvor b.b. 80240 Tomislavgrad
-
D.o.o. MIŠEL Brčko - Bijeljinska br. 36 76000 Brčko Distrikt
-
HTC d.o.o. Sarajevo - ul. Kurta Schorka broj 11 71210 Ilidža
-
JKP Vodostan d.o.o. Ilijaš - ul. 126. Ilijaške brigade broj 60 71380 Ilijaš
-
VODOVOD a.d. Prijedor - Ulica kozarska broj 87 79101 Prijedor
-
Vodovod a.d. Doboj - Ul. Kralja Petra I broj 15 B 74000 Doboj
-
16.06.2016